ورود کاربر
سه شنبه 3 اسفند 1395

مکان کنونی شما در سایت

مشاهده خبر
کسب عناوین برگزیده روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی در بخش های تبلیغات و انتشارات
19 دي 1395

در چهاردهمین جشنواره بین المللی روابط عمومی های برتر ایران صورت گرفت/
کسب عناوین برگزیده روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی در بخش های تبلیغات و انتشارات
روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در چهاردهمین جشنواره بین المللی روابط عمومی های برتر ایران موفق به کسب رتبه برگزیده در بخش های تبلیغات و انتشارات شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی صبح امروز 19 دی ماه با حضور بیش از 440 مدیر و کارشناس روابط عمومی در مرکز همایش های بین المللی المپیک تهران آغاز به کار کرد.
این کنفرانس بین المللی با بیانیه دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و سخنرانی دکتر سید "ابوالحسن فیروزآبادی" ‌رئیس مرکز ملی فضای مجازی نیز در محل مرکز همایش های بین المللی المپیک آغاز شد.
در این نشست که تا عصر امروز ادامه دارد علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران، سعید خزایی دکترای آینده پژوهی (فرانسه)، سعیدرضا عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، سیدبشیر حسینی مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما و مهندس سیدحسین قوامی کارشناش ارشد علوم ارتباطات اجتماعی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
شــاغلان و مشـــاوران روابط عمـومی در این کنفــرانس گردهم آمده اند تا با یادگیری اسـتراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیـدی را برای پیـشــبرد فعالیــت هـای حرفه ای و سازمانی با رویکرد "روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا" کسب کنند.
بیان جایگاه فناوری در مدیریت محتوای روابط عمومی های دانش محور، سطوح دانش روابط عمومی جدید و تحولات فناوری های نوین مدیریت دانش، ضرورت بهره مندی از نرم افزارهای تحت دستگاه های هوشمند در راستای مدیریت محتوا در حوزه روابط عمومی، محتوای پیام و سواد رسانه ای و تاثیر رسانه های نوین در تولید محتوا و انتقال پیام روابط عمومی از جمله موضوعات سخنرانی در این کنفرانس است.
در ادامه پس از اعلام نتایج چهاردهمین جشنواره بین المللی روابط عمومی های برتر ایران، لوح برگزیده بخش انتشارات و تبلیغات به مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اهدا شد.
گفتنی است؛ کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI) برای شاغلان روابط عمومی ایران طراحی شده که به آخرین مباحث حوزه صنعت روابط عمومی می پردازد و همه ساله با همکاری مستقیم دانشگاه های معتبر ارتباطات و روابط عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار می شود.




95/10/19

کلیدواژه : جشنواره - روابط عمومی - برگزیده